návrat strateného editora…

Som späť a žijem!

Keď som sa dnes pozrel na dátum posledného príspevku – 8. september – pretočili sa mi oči šesťkrát doľava a sedemkrát doprava. V mojej hlave deravej som si myslel, že som medzitým, čo to napísal a postol. Čo však vlastne so mnou bolo, kde som teraz a kam sa chystám?

Koniec septembra bol tradične hektický, doklepnutie posledných kníh, ktoré sme chceli stihnúť na Bibliotéku som si okorenil o dvojtýždňový výlet do Nemecka. Od 29. septembra do 13. októbra som sa flákal po Dojčlande a v rámci špeciálneho programu Frankfurtského knižného veľtrhu som s 15 ďalšími vyvolenými “vydavateľmi” cestoval po Nemecku, stretával rôznych nemeckých vydavateľov, pýtal sa ich nemieste otázky (koľko platíte za práva, koľko toho tlačíte, koľko toho predáte a pod.) a spoznával ako to funguje na iných knižných trhoch nielen v Európe, ale i v Ázii a Amerike. Potom sa konal najväčší knižný veľtrh vo Frankfurte, kde som mal dohodnuté nesmierne množstvo schôdzok. Poviem vám, behať medzi halami a so všetkými sa rozprávať len po anglicky, dá poriadne zabrať.

Nuž a keď som sa 14. októbra vrátil po dvoch týždňoch cestovanie, šprechovania a spíkovania k svojmu pracovnému stolu, čakala ma hŕba nevybavených e-mailov a niekoľko korektúr. E-maily pomaly likvidujem a podobne je to aj s korektúrami, takže sa už čoskoro dostanem do starých koľají a tým pádom aj k pravidelnejšiemu blogovaniu :D

Ešte mi ostáva dotiahnuť niekoľko vianočných titulov a potom už hor sa do roku 2014! Minulý týždeň som strávil s Mechanickou princeznou – už mi ostáva len dotiahnuť obálku do zdarného konca –, tento víkend sa pokúsim zistiť kto je mara dyerová?, aby som sa mohol budúci víkend vydať na Riskantnú výpravu s Benediktovou tajomnou spoločnosťou!

Downloads4

Okrem toho sme konečne dostali text tretiehu dielu série Divergencia a s prekladateľkou to teraz čítame ostošesť, aby sme rýchlo vymysleli čo najlepší slovenský názov! S Rezistenciou sme urobili dobrý ťah, tak uvidíme, čo nám ponúkne záhadný Allegiant. Niekde na stole mám dokonca schovaný papierik, že o čom sa chystám písať, len ho akosi minútu pred polnocou nedokážem nájsť :D

Takže do skorého videnia/počutia/čítania!

Erik

2 thoughts on “návrat strateného editora…

    1. Nuž, diky pekne! ;) Ale dám dokopy aj aké sú novinky, i keď mám pocit, že väčšina sa týkala detskej a nie tínedžerskej literatúry… Ale nejaká osveta nikdy nezaškodí!

Leave a Reply

